środa, 9 kwietnia 2014

GREENWICH

Całkowita zmiana klimatu od ostatniego posta :) W przeciągu dwóch tygodni z zimy przeniosłam się w miejsce gdzie już od dłuższego czasu rozkwita wiosna! Londyn jest jedyny w swoim rodzaju, jestem tam już kolejny raz i nie przestaje mnie zaskakiwać. Ale dość zachwytów. Czas na słońce w Greenwich o którym możecie poczytać tutaj KLIKNIJ.

Część zdjęć autorstwa GochaMi autorki poczytnego bloga TUTAJ
Proszę Was zaglądajcie do niej i w komentarzach wpisujcie życzenia zdrowia dla Mi ( fantastycznego członka rodziny Gosi, emerytowanego Psa OSP w Gdańsku ). Sprawicie tym dużo radości !

A teraz moje GREENWICH ( rok temu też były zdjęcia z tego miejsca dlatego dziś trochę inne ujęcia) i pocztówkowe zdjęcia z nad Tamizy i Big Bena  :)

( płaszcz- Orsay, sukienka- Re,bluza-H&M,okulary-Mango,szuzy-Gino Rossi )




Like a Lady :)

Widok ze wzgórza przy Obserwatorium

Szybko, szybko...a gdzie reszta ekipy?


Południk "0"



Można tam spedzić caaaaaaaały dzień, ale brakuje czasu :)
p.s. Za zdjęcia dziękuje całej Ekipie-ale o tym jeszcze będzie :)



9 komentarzy: